25 april 2010

What a night!

Igår var det den stora festen! Matte fyllde år och hade absolut iiingen aning om vad som hände. Hans min var helt oslagbar när han fick se alla som var där och höra vår vackra sång för honom. Jag såg nog en liten tår ;)
Och största elogen till Sussi, som planerat hela grejen och verkligen lagt ner sin själ i det! Du rockar sööt!!
Jag var hemma strax efter 12 och då möttes jag av en solstråle som stod i soffan och väntade på att mamma skulle komma hem :) Pruttunge....han somnade rätt snabbt sen i alla fall när farmor åkt och pappa kommit hem.

Idag ska vi försöka vara ute rätt mycket, det planteras buskar här på gården så nästan alla grannar är ute och hjälps åt,  och då ska jag ta chansen att bjuda bort lite tårta ;) Sen är det såklart tvättstugan på schemat ikväll och bara mys för att sen värma up för min 2-dagarsvecka :P

Men nu, blir det kaffe och sen klä sig så vi kan leka i sandlådan!

Inga kommentarer: