07 april 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig

I lördags kväll började min huvudvärk komma krypandes, sen har den legat där och stört resten av helgen. Igår gick jag till läkaren för att se om det verkligen var huvudvärk bara, men såklart var det inte det. Bihåleinflammation och ett rött öra var vad det var. Så, sjuk och hemma från jobbet (vilket suger), knaprandes några piller som "kanske" kan hjälpa. Jag fattar inte varför dom inte skriver ut saker som hjälper med en gång, istället för att hoppas på att det kanske hjälper. Så nu sitter jag här, har inte lika ont idag som igår, så jag kanske gör lite mer än att bara sova idag. Vi får se. Och min träningsvecka blev förstörd, det är nog mest det som stör mig. Pratade med M igår, och vi kanske kan ta en promenad ikväll efter hennes jobb....hoppas det. Det är typ evigheter sen vi sågs....känns det som i alla fall.
Funderar på att städa Leons rum idag. Sortera alla kläder, ta bort sånt han växt ur, om det finns några. Skulle vilja måla och sätta upp gardiner också, men det får vänta. Måste ha en slagborr först för att få upp gardinstången, sen måste vi välja färg. Funderar på ljust grön....får se...

Nu blir det kaffe under filten i soffan, kanske finns nån serie jag kan titta på.

Inga kommentarer: