28 april 2010

Semester!!

Nu ni, nu är det bara några timmar kvar, sen har jag semester till på måndag! Grymt härligt!! Ska fira R som fyller 30 imorn, ska slå in lite paket innan han kommer hem från jobbet, sen vill jag bara mysa...massor!! Förhoppningsvis ska vi till skansen imorn, men som det ser ut så har vi vår vanliga otur med vädret, så vi kanske får tänka om, vi får se. Annars bjuder valborgshelgen på bara mys, lugn och ro och ännu mera mys. Hoppas kunna träffa sys också, nu när hon är här! Får se om R bjuder på någon fika nu de här dagarna, men nåt ska vi nog fixa så familjerna får fira honom.

Nu, som sagt är det några timmar kvar på arbetsdagen, så jag ska göra mig nåt att äta, sen skriva massa mail jag skjutit upp. Sen ska jag bara slappa innan det är dags att hämta Leon på dagis.

Bye now!

Inga kommentarer: