30 mars 2010

Sex, Bp och Core

Var och tränade med M igår, både BP och Core blev det, och igår var det riktigt jobbigt, kändes som att jag sträckte mig i rumpan i början av BPn så det kanske det var därför som det kändes extra tungt. Men mellan alla skrattattacker om både sedelklämmor och fett som pressas bort, så känns det riktigt bra idag. Är lagom stel, men har inte alls ont på samma sätt som jag brukar ha. Kanske kanske, så börjar det byggas muskler där nånstans. Kanske kanske man inte behöver hålla sig undan från stranden i sommar. Dessutom har jag råkat säga att jag kanske, möjligtvis, lite grann, kommer att jogga med en annan tjej på vårruset i år. (Tradition med jobbet) Vi får se om Elin, som aldrig nånsin!!! har sprungit mer än när hon måste, kan ta sig igenom ett lopp. Skulle vara en bragd om jag får säga det själv ;)

Sen har det blivit klart idag, jag kommer få tillbaka mitt blonda hår i mitten av april!! Lyckan är oändlig!! :D Och gratis är det!! Ännu mer lycka! Mer säger jag inte, och vissa vet ju redan vad det handlar om :P

Just det...sex skrev jag också...joo Lillfisen har ploppat tand nummer sex! Han är så söt, för han har båda framtänderna uppe och nere, men sen är de andra två på varsin sida, om ni hajjar. Han ser helt enkelt lite sne ut ... såå söt!!

Nu ska jag lämna datorn, har suttit och gjort lite jobb såhär på kvällen och nu orkar jag inte skriva mer, så nu ser jag fram mot 2 dagar på jobbet och sen hen låååång ledig påsk!

Inga kommentarer: