21 april 2010

Ett år äldre

Ja tiden går, nu är medelåldern nära ;) Fyllde som sagt år igår och firade med att jobba till kl 21. Det var mindre kul men överraskningen när jag kom hem desto bättre. Hela lägenheten var upplyst med levande ljus, och brevid sängen stod 10 röda rosor och ett paket och väntade. Och ett kort. För det första, så hade Leon "skrivit" själv i kortet, och R också förstås ;) Och i paketet låg en klocka, precis en sån jag nån gång har sagt att jag vill ha!!!


Så en härlig myskväll blev det med lite glass i alla fall.
För alla er som läser detta så blir det fika på fredag eftermiddag, efter 17.00, man kommer när man kan. Jag skickar ett mess också, ska försöka komma ihåg alla, och se om jag har allas nummer. 

Veckan bjuder på massa spännande saker, imorn blir det BP med M. Det var länge sen nu, så det ska bli riktigt skoj, sen fredag fika och på lördag blir det en stooooor fest, men den skriver jag om senare ;)

Jäklar vad tiden gick snabbt nu, har massa material att göra innan jag slutar om drygt en timme så det är bäst jag sätter igång. 

Ha det bäst! 

Inga kommentarer: