08 september 2009

Nothing at all

Nä..idag har jag inte gjort många knop, Leon är inne på sin tredje omgång sova och jag passar på att ta det lugnt, fast jag ska nog ta och röja lite i alla fall. Känner mig seg, men det blir väl så när man inte gör så mycket.

Tänkte jag ska fixa layouten på bloggen snart i dagarna, men jag behöver nog hjälp med det, så om nån vill och kan så är det välkommet :)

jag har en countdown också, min älskade A kommer snart hem från england på besök så det är bara 43 dagar kvar! Miss you! xxx

Nä upp och hoppa och göra lite nytta med Gossipgirl repriser i bakrunden. Bye now!

2 kommentarer:

Sys sa...

Har haft det likadant jag också. Vad dumt att vi inte kunde göra det tillsammans då...
Eller det har vi ju nästan gjort jö... Hi hi!
Kramar

Maria Flinck sa...

Jag kan hjälpa dig me bloggen när vi har våran kväll nästa helg! :D Wiiie!