29 september 2009

Inget nytt

Har egentligen inget speciellt att skriva men ibland gör man det ändå. ;)

Jag och Leon ska leka med mormor idag, hon hade tråkigt och hade lite ärenden att göra, så vi fixar det.
Har även ringt till ett dagis som vi ska besöka på fredag och jag hoppas verkligen att det finns nåt vi kan få plats på, i alla fall till augusti nästa år, och förhoppningsvis kan vi byta till nåt av dom vi verkligen vill ha då. Men vi får se, det ser inte så ljust ut...

Sen en liten nyhet, på lördag ska jag återuppta mitt gamla hobbyjobb. Jag ska köra karaoke, och jisses vad länge sen det var, så jag ska på update/upplärning imorn kväll efter jobbet så jag inte gör bort mig helt. Jag vet inte riktigt om jag ser fram mot det men vi behöver pengarna, så det kanske blir lite fler gånger som jag kör, vi får se hur det går.

Sen, på torsdag, tänkte jag bjuda in mig på fika hos M! :D Fast det vet hon inte än ;) får se om hon har tid.

Nu ska jag packa alla Leons saker så vi kan åka när han ätit sin lunch.

4 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Jaaaaaaaa!!!!!! Jag har tid! :D

Om jag är M, vilket jag tror! :D

Elin sa...

Maria: Ja de e klart de e du =)

Anonym sa...

Mehe jag som trodde det va jag :(
Trodde du skulle komma och hälsa på mig och min bebis ju,,,,,,,,,,
<3

Elin sa...

Anonym: Som jag tror är MR ;) Jag kan visst hälsa på dig och Troja! Har ju inget på dagarna ju =)