27 september 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig

I fredags hade R en kompis över, och Rosis ringde och berättade att de skulle till puben och sjunga lite. Så jag beslöt mig för att gå ner, kanske ta ett glas vin, bara ha det trevligt, like the old days. Och SOM det blev så!! Hela, ja nästan i alla fall, Wahlbergs-klanen var där, och massa andra gamla karaokekompisar, så det kändes verkligen som förr, förutom att själva karaoken sög, volymen var på tok för hög, och låtvalen var inte de bästa, men vi hade grymt kul ändå. Och när de stängde gick vi vidare ner till magget. Där träffade jag på mina grannar, så vi gjorde sällskap hem och tog sen ett glas vin innan vi sa gonatt. Klockan hann nog bli närmare 6 innan jag kom i säng.

Så lördagen blev stillsam, var på ÖoB med M, handlade lite till hennes nya lägenhet, och sen åkte vi dit och packade upp lite lådor och påsar med mest....hör och häpna...SKOR!! ;D Haha...alla som känner M vet  om hennes lilla passion!
Jättefin lägenhet hjärtat!! Hoppas på många mysiga vinkvällar!

Och idag då, söndag, är som vanligt egentligen. Promenad, tvätta, slappa. Man orkar inte så mycket mer.

Veckan som kommer ser väldigt öppen ut just nu, så om nån vill leka så hojta till bara!

1 kommentar:

Maria Flinck sa...

Det kommer bli kalas!!!!! :D