23 september 2009

New colors in autumn

Jag vill så gärna fixa mitt hår! Få i lite snygga slingor och klippa till det i nån snygg frisyr. Men som alla mammor vet, så har man inte riktigt ekonomin för sånt. Men jag hoppas att jag kan få hjälp av nån som kan, så jag slipper gå på salong, det är hutlöst vad det kostar! Speciellt när man vill ha fler färger!
Jag tänkte typ behålla det bruna i grunden, lägga in mest blonda slingor, men även lite rödaktiga, så kanske det blir lite mer liv i håret. Tåls att tänka på. Måste ju va snygg när jag börjar jobba igen :P

2 kommentarer:

Sys sa...

Åh, vad fint du har gjort härinne. Underbara små fossingar. :-)
kram!

Elin sa...

Tack tack! Jag har gjort det själv =) Fast me lite hjälp från R. Och fötterna är Leons, det ser man på tårna ;) Mina favvofossingar!