13 september 2009

Crybaby!

Har en kväll ensam hemma, eller jo Leon är ju hemma men R är ute med grabbarna. Så jag passade på att se en riktig tjejfilm, The Notebook. En helt underbar historia och om du inte sett den, så se den.

Sen passade jag på att se klart Marley and me. Vi såg den för typ 6 månader sen, men jag somnade som vanligt så jag tänkte att idag var en bra dag att se resten. Och....jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film som jag gjorde nu, kan bero på att den fick mig att minnas Titchi, vår hund vi hade i 15 år, men jösses, jag ser ut nu som jag har gråtit en hel kväll...helt otroligt. Men bra var den! Love it!

Leon sover, men det är nog dags att vakna snart första vändan så jag väntar med att gå och lägga mig tills han somnar om igen. Lite vatten bara så somnar han sen. Min lilla älskling!

R frågade mig idag om jag blir fascinerad när jag ser på Leon, om jag ser mig själv i hur han ser ut och hur han är. Men ska jag vara helt ärlig så ser jag mest R i honom. Får hoppas att han blir mer lik mig sen, inte för att det är nåt fel på att vara lik R, utan för att jag vill se en del av mig i honom, jag vet ju att den finns där, han kom ju ut från mig ;) Han kanske blir som jag istället...haha....lite wild and crazy :P

Men nu ska jag se om jag hittar nåt bra på tv innan vi får sova.

Sleep tight!

Inga kommentarer: