17 augusti 2009

Trötter

Jag e såå trött. Dagen går väldigt långsamt och till råga på det så kommer R jobba sent idag, första dagen efter semestern, inget mjukstart där inte.

Har varit i centrum en sväng och hämtat Liberopaketet, handlat lite basic kläder till Leon och sen åkte jag till Barnens hus och kikade på lära-gå-stol, men hittade ingen, eller rättare sagt dom hade 1 modell i 2 färger..sen var den väldans dyr också. Så jag ska kika vidare på blocket och se om jag hittar nåt, vore skönt att köpa en snart.

Nu sover Leon så jag ska vänta på att han vaknar sen ska vi åka och handla mat för veckan, tråkigt att åka själv, men jag måste, annars blir det ingen middag....eller mer lunch imorn.

Igår hade vi "romantic evening"=) Tappade upp ett bad med massa badsalt o grejer, tände lite ljus och sen våra nya spa lampor (små runda plattor som skiftar i färg), hällde upp lite vin och satte oss i mörkret och bara mös! Jag kan säga att det var lääänge sen som vi fick plats i badkaret samtidigt ;)


Inga kommentarer: