04 augusti 2009

Hmm

Jo, det går ganska bra nu!
Vi började med GI igår, och hittills har suget inte tagit över och hungern har inte varit här och hälsat på heller. Så vi kör! Morgonpromenader och bra mat så kanske kanske jag lyckas ta mig i klänningen, jag hoppas verkligen!

För övrigt har vi varit ute på landet nu i 2 dagar och målat hus och vattnat gräs...så nu är jag helt slut i både kropp och huvud, så det blir dags för sängen snart, ska bara dricka upp mitt goda vin! Det får vi dricka iaf under semestern, 1 glas är okej ;)

Igår var söta M här och drack lite te och snackade lite skit, det blir ganska sällan men det är alltid lika mysigt =) Sen lämnade hon en laddare, så nu funkar mobilen igen! Så vet ni om nån skulle vilja nå mig

Nä...dags att lägga in all ren tvätt efter semestern (det blev en del) och sen en cigg och sen sova, så jag är pigg och glad i spåret imorn bitti!

Inga kommentarer: