14 augusti 2009

Sådär ja

Då va väl nästan allt klart inför morgondagen. Tältet är uppe, det fixade jag och R alldeles själva, kaffe o kakor är inhandlade, dukar och ballonger likaså. Klänningen passar(!!!!!), Leons kläder ska strykas...o då...hmm...var e vårt strykjärn? (så ofta händer det att jag stryker) Jag hittar det ingenstans, inte i lägenheten i allafall, och förrådet tänker jag inte gå ner till just nu i allafall. Så...saker försvinner när man flyttar, det är konstaterat...typ hälften av alla mina skor, ALLA mina bälten och sjalar, skarfs, sidenband...ja allt....tråkigt men thats life...

Så, imorn blir det till att gå upp tidigt för att kunna göra allt i lugn och ro. Alla borden ska upp, dukar ska sättas på plats, ballongerna ska blåsas upp, tårtorna ska hämtas och betalas (svettigt) väskan ska packas och framför allt: JAG ska hinna med att fixa mig själv, vore ju kul att se lite snygg ut i allafall.

Så, nu ska jag ta mig en cigg och ett glas martini rosso...ja menar vin som vin...eller? :P

Härmed är det godnatt från mig!

Just det: Grattis på födelsedagen A!

Just det igen!!! GRATTIS till BEBISEN!! (V på jobbet och P) ni prickade ju samma dag =)

Inga kommentarer: