11 augusti 2009

Ibland är allt bara fel... =(

Lilleman har varit ledsen, nästan hela dagen...han har varvat mellan gråt, mat och sov....och säg typ 30 minuter skratt totalt under dagen, och tro mig, det är inte mycket det. Vem vet det kanske är tand på gång, vem vet...

Så dagen har minst sagt varit crappy. Har haft honom i bärsele mest hela dagen men ändå hunnit med lite städande, eller mest lite småplock och dammande men det gör ju i och för sig att det ser lite trevligare ut hemma.

Nu sover han i sin säng tack och lov, så jag ska nog passa på att duscha....eller ta ett bad kanske, det var ett bra tag sen...får se vad det blir, sen kanske en film...om nu R inte ska spela hella kvällen =(

Å appropå ingenting, tro för guds skull inte att jag av alla människor skulle ha tur med vädret...det ser ut att bli regn på lördag och enda stället som vi kan ha fikat på är utomhus...men vi har i alla fall ett partytält så vi blir i alla fall inte blöta ovanifrån...men men jag hoppas på att det är uppehåll och lite värme från klockan 14 och framåt, mer än så kräver jag inte vädergudarna på ;)

Nu, ska jag i alla fall ta mig en näve nötter, e så otroooligt godissugen =( men men jag ska ner mer än såhär så det är bara att bita ihop och stå emot.

1 kommentar:

fröken Kicki sa...

Det är väl klart att det blir uppehåll på lördag. Jag ska ju ha öppna skor så man ser mina fina tånaglar ;-) Och jag vill inte bli blöt om tårna...
Hi hi! Vi håller tummarna. Det räcker ju att lilleman blir våt i håret i kyrkan ju...