31 augusti 2009

Happy!

Så då var helgen avklarad! Det har varit en mycket bra helg, med bröllop och vila. Leon har sovit borta för första gången och han skötte sig exemplariskt! Lite gnäll på kvällen innan han somnade men så är det ju hemma också. Det var lite jobbigt på söndagen innan han kom hem och när han kom hem så slog mitt hjärta volter! Helt otroligt hur man kan älska nån så mycket! Jag har verkligen den bästa familjen, en underbar man och en underbar son! Och underbara föräldrar och syskon också! Jag kanske aldrig säger det men jag älskar er verkligen!

Efter bröllopet så var vi hemma vid 23, så vi bestämde oss för att gå ut, tillsammans, det händer inte speciellt ofta, inte ens innan vi fick Leon så var vi ute tillsammans så nu slog vi slag i saken och promenerade ner på byn. Det vart ett stopp hos Milan där vi fick lite att dricka och sen gick vi vidare till magget. Vi dansade lite, men kroppen var trött efter all spänning under dagen så vi gick hem vid 01 igen. Sen sov vi gott, utan avbrott ;)

Ja just det, jag fick ju sjunga på bröllopet, För alltid, av Sara Löfgren, en underbar låt som hon skrivit till sin dotter. Jag fick ganska många ögon att tåras, så "mission accomplished" ;)

Inga kommentarer: