16 augusti 2009

It´s done

Dopet var kanonbra, vädret var med oss och Leon skötte sig exemplarisk (såklart!)

Han fick jättefina presenter!! TACK ALLA!! Vi har redan invigt några..han e verkligen supernöjd, och vi med =)

Kvällen blev däremot lugn tog ett glas vin och slappade framför tvn, det regnade så jag var inte så där jättesugen på att bege mig ut. Dessuton var jag helt slut efter den långa dagen. Grannarna däremot festade långt in på småtimmarna i tältet ;) Det ska vi riva under dagen idag, hoppas det inte blåser bort innan bara.

Den enda besvikelsen var tårtorna, som bagarna hade GLÖMT att göra...men det blev ju bra ändå, tråkigt bara att inte få de som jag ville ha från början...

Ja just det...mål 1 är uppnåt!! Jag är härmed tillbaka på "innan-bebis-vikt!" Grattis till duktiga mig! Nu är det bara 10 kg till....men det går, det vet jag ... om det här gick så fort så ska det inte vara omöjligt att komma i mina jeans till jag börjar jobba igen =)

Nu så ska jag ta han om alla presenter och städa i köket innan Leon vaknar igen.

1 kommentar:

fröken Kicki sa...

Glömde visst säga det men nu syns det att delmål 1 är uppnått. Så fint... -)