24 augusti 2009

Det gick för långt...

Just nu ser det ut som att jag måste ha axelband på klänningen på lördag, den glappar...och det var ju inte bra...skulle vilja få den insydd men det hinner jag inte med tyvärr....inget det för ju nånting bra med sig också, jag tappar kilon på löpande band och mår riktigt bra just nu...lite jobbigt var det när M och Z, som var förbi idag, åt kakor...hehe...men det är bättre att de tar slut än att de står i skåpet och suktar mig ;)

Jo, M kom förbi ikväll, vi lekte med Leon, snackade skit och åt middag...alltid mysigt när du är här gumman :)

Annars update av helgen...jo fredag vart en hemmakväll i soffan, mys med R. Sen skulle jag gå ut med L på lördagen var planen, gå på inflyttningsfest hos hennes bror och sen vidare ut och göra väsby osäkert :P Men...hennes barnvakt sa nej i sista sekund så jag ringde till Te...och hon skulle också ut så jag åkte dit, pratae lite gamla minnen och sen hamnade vi på magget, och vet ni vad...det fanns bara typ 3 där som jag kände igen...märkligt hur allt kan förändras på 1 år. Tror faktiskt det var så länge sen, om inte mer, sen jag var där sist.
Men en mycket trevlig kväll med många skratt och så fick jag skjuts hem av Z som jobbade den natten...tack vännen!!!

Nu ska Leon få välling och sen är det sängen som gäller för mig också!

Tack o gonatt!

1 kommentar:

Kicki sa...

Helt otroligt! Vad duktig Du är! Kram