22 september 2011

Vab...typ

Är hemma med Leon idag. Dagis är stängt så det får bli så. Kan inte säga att jag tycker det är tråkigt :P

Vi ska strax bege oss till centrum och gå till frisören. Leon måste ju vara fin när det är fotografering om en vecka :)

Sen ska jag faktiskt jobba på eftermiddagen. Men Leon får följa med. Jag har ett avslut med en kund som går vidare med sitt liv. Hon är nog den häftigaste framgångssagan vi har hos oss.
Hon har gått från botten till toppen kan man väl lugnt säga.

Och imorn är jag ju ledig så då är vi hemma också. Har inga planer för fredagen men nåt ska vi nog hitta på. R kanske kan vabba så kan vi ha en mysdag allihopa. Jag jobbar ju sen hela helgen. Vi kanske kan gå på bio...då skulle Leon bli glad. Titta på Blixten!

Det enda negativa som händer just nu är väl att Leon har problem att "tömma" om ni förstår. Han får nu medicin som ska hjälpa till att stabilisera, så vi hoppas att han blir bättre.

Nu dags att borsta allas tänder så vi kan åka!
Puss & Kram!

Inga kommentarer: