20 september 2011

My future IS bright

Nu är det klart!!! Jag fick jobbet!
Ni kan tro att jag är glad :D

Hade ett väldigt bra möte med nya chefen idag, pratade om vad som förväntas från båda håll, och jag hoppas det blir så bra som jag tror att det kommer bli. Nu återstår bara det jobbiga väntadet på att få gå över. I och med att det är samma företag så är det lite ge och ta liksom. Min nuvarande arbetsplats släpper mig när dom kan, och jag hoppas att det blir snart.
Jag vet ju att rekryteringen är i full gång, och det borde i alla fall finnas 3 stycken som kan börja...typ nu...helst igår :P

I alla fall. Inget annat roligt har hänt. Har beställt Leons vinterkläder och han kommer bli så fin i vinter :)
Nu saknas bara skor. Men det tar vi efter lön.

Nu ska jag duscha och sova, och drömma bra drömmar om min framtid.
Puss & Kram!

Inga kommentarer: