15 september 2011

De blir inte alltid som man trott

Dagen började med kaos, och helt plötsligt blev det lugnt...jag är lugn, kroppen är lugn och jobbet är lugnt. Enda nackdelen var att jag var inställd på att vara ledig imorn, men efter att ha kollat schemat visade det sig att jag jobbar. Första fredagen sen typ semestern....men det ska bli kul, jag gillar dom jag jobbar med.
Kvällen vet jag inte hur den blir, men jag hoppas Maria vill komma förbi även fast mitt hår inte är grönt längre ;)
Har färgat och fixat i flera dagar nu, men räddningen blev tillslut askorbinsyra. Googlade och hittade en blogg där det tipsades om det, med bilder även, och hör och häpna, det funkade :D Så nu är jag blond. Lite lite gul fortfarande men inte alls som för några dagar sen. Så med några omgångar silverschampoo så ska detta nog bli bra till slut.
Tror jag ska jobba vidare en stund nu innan jag hämtar barnet på dagis. Tar ut lite av tiden jag jobbade imorse :)

Hörs mina vänner!
Puss!

Inga kommentarer: