18 september 2011

To its end

Helgen lider mot sitt slut. En alldeles lagom helg. I fredags var M och S här. Vi drack lite vin och surrade om allt och inget. Lördagen var vi ute i solen och lekte mest hela dagen. Leon träffade dn gammal kompis från mammagruppen på lekplatsen och de verkade trivas i varandras sällskap. Kvällen spenderade jag och R i soffan. Kollade på en film som heter Flipped, alldeles lagom film för en trött lördag.
Idag tog vi en promenad i skogen. Leon sov hela vägen så jag och R öste på....typ...5km blev det i alla fall. Sen har vi bara varit. Lekt, ritat, badat och avslutade med att kolla på traktorn...aka Wall.E ;)
Sen har vi uppdaterat spelparken med ett Wii nu också, mest för Leons skull...men jag lovar att vi kommer spela också.
Morgondagen är bara en måndag, kan inte bli värre liksom. Tack och lov slutar jag tidigt för en gångs skull. Sen laddar vi bara inför tisdagens möte och ber till alla gudar och annat att det går vägen.
Sen hoppas jag M är tillbaka påå jobbet imorn, hon är saknad ska ni veta.

Nu ska jag i stort sätt bara borsta tänderna, sen ska jag dyka ner i säng och läsa högskoleprovsboken jag fick låna av F. Det ni...kommer nog somna snabbt idag misstänker jag ;)

Puss & kram!

Inga kommentarer: