28 september 2011

I´ll be waiting this aint over

Nu är det bara 2 dagar kvar...sen är det helg! Känns som att både kropp och huvud håller på att spricka av overload. Jag har jobbat hela helgen och är ledig på fredag. Det behövs kan jag säga.
Just nu sitter jag på jobbet och äter frukost. Alldeles ensam är jag, ganska skönt faktiskt, men jag hoppas att jag får sällskap snart av nån kollega :)

Helgen har vi inte planerat alls. Ska hjälpa R´s mamma att flytta, men det är det enda. Kanske åka och titta på soffor. Kanske åka till Ikea och köpa möbler till Leons rum. Vi får se. Mycket som behöver göras, men mindre ork till det.

Vi var i alla fall på bio i fredags. Leon älskade det! Även fast det var 20 minuters reklam innan filmen och sen att själva filmen var lite lång, men jag hade förberett med lite vindruvor som muta, och det hela slutade med att han blev jätteledsen när filmen var slut. Sötunge!

Hmm...ska man göra lite nytta kanske...fast egentligen inte, jag börjar ju inte förrän om 1 timme :P
Vad gör jag här??!??!

Inga kommentarer: