21 september 2010

Mossa

Det känns som att hela huvudet är fyllt med mossa. Satt igår och pluggade hela kvällen. Fullständiga andragradsekvationer.....bland annat. man blir ju knäpp av för mycket siffror och formler. Men men det är för en god sak, jag får intala mig det varje gång jag fastnar.
Sent på kvällen hann vi med att spela några omgångar också. Sen skulle  man sova.
De senaste dagarna har jag haft jättesvårt att somna. Och när jag sen vaknar så känns det som att jag inte sovit alls. Det kan bero på att vi äntligen bytt tillbaka våra sängar, men det tar ett tag att vänja sig igen.

Idag är det kort dag på jobbet. Efter det blir det plugga och sen tänkte jag åka till gymmet en sväng ikväll och rensa huvud och kropp.

Nu ska jag börja bege mig snart, men vi hörs senare!

Inga kommentarer: