19 september 2010

Dags att välja

Då var det snart dags att bege sig mot vallokalen och göra sin röst hörd. Nu är jag ganska säker på vad det blir och jag hoppas på seger.
Gårdagen bjöd på middag hos mina föräldrar och sen var det tänkt att vi skulle på kräftis i skogen. Men all trötthet och vädret beslutade att vi åkte hem istället och skulle spela lite Halo reach. Men tröttheten tog över. Jag skulle bara vila 30 minuter men det slutade med att jag somnade för natten vid halv tio. SÅ pigg och rask vaknade jag och Leon vid 9-tiden i morse.
Så idag ska vi försöka vara ute lite så Leon får springa av sig och sen är det fixa hemma och favoritaktiviteten tvätta på schemat. Kombinerat med valvaka såklart. Jag funderar på att fixa en västerbottenpaj till kvällen så vi kan smaska på lite gott medan vi ser segern komma!

Så nu ska jag kolla recept medan R äter frukost ;)

Ha en toppensöndag alla, och glöm för f*n inte att rösta!

Inga kommentarer: