17 september 2010

A long long time ago

Det var alldeles för länge sen jag skrev nåt. Men det har faktiskt inte hänt så mycket. Var på Kick-off i måndags på Wik event. Fick köra bil utan att se, körde nascar simulator, mjölka kor och sköt gevär. Allt var mycket roligt och självklart vann mitt lag! :)
Annars har jag verkligen inte gjort många knop. Har pluggat en del men just nu sitter jag fast i andragradsekvationer...bland annat. Men det är fortfarande roligt, men väldigt frustrerande när man tycker att man gör rätt men facit visar nåt helt annat.

Helgen ser bra ut. Ikväll blir det take-away från Tiger och bara mys i soffan. Imorn ska jag träna Danspasset och sen ska vi till sigtuna för att senare åka på kräftskiva i skogen och B & C. Och på söndag ska vi rösta. Har inte riktigt bestämt mig helt än, men jag vet vilken sida jag står på i alla fall.

Nu ska jag klä mig och Leon, ska ut i regnet och åka och hämta maten strax.

Have a lovely day and night!!

Inga kommentarer: