24 september 2010

Csn och fika

Haha..har nyss fått csn kortet och med det får jag en gratis Latte på Barista...haha...generöst måste jag säga ;)
Dagen idag är lite blandade känslor. Har pluggat en del, håller på med repetitionsuppgifter och förstår det mesta, men vissa uppgifter är ren grekiska, dessutom är uppgifterna på engelska vilket gör det lite svårare.
Annars skiner solen och jag längtar ut. Maria frågade om vi skulle ta en fika innan jag ska hämta Leon så nu väntar jag på att hon ska höra av sig så kanske jag kommer hemifrån en stund idag i alla fall. Men kvällen blir lugn, ska plugga den mesta delen men jag ska ta "helg" också. Även fast jag jobbar imorn så vill jag ha lite helg i alla fall.
Nä, måste säta mig med talen igen en stund nu, men återkommer kanske senare under dagen.

C ya!

Inga kommentarer: