01 mars 2010

Back to work

Nu har jag varit sjuk för i vår i alla fall, om jag själv får bestämma. Så tillbaka på jobbet, och hinna ikapp det som tappades förra veckan. Känns rätt skönt att vara här, även om det känns lite stressigt och jobbigt ibland så är det en del av min vardag och som en kollega sa idag, " vi har världens bästa jobb". Och det är faktiskt sant, i det långa loppet är det nog så.
Har haft arbetsmiljödag idag. Låter kanske inte så roligt, men väldigt givande, speciellt när inte ens närmaste chef är på plats, utan en helt annan, som kan komma med nya idéer, och se att det faktiskt finns saker vi behöver jobba på, att man inte ska ha FÖR hög arbetsmoral, och att  man måste lära sig "stänga av" jobbet när man är ledig, och faktiskt känna att man kan  och har tid att göra det. Får se om det blir några förändringar av denna dag, hoppas hoppas.

Annars bjuder dagen på träning! ÄNTLIGEN! Jag och M ska inta Bodypump-passet och kanske svänger in på gymmet också, eftersom det är PT-kväll. Jag behöcer lite råd om hur jag ska få bort min överrörlighet i benen, knäna. Får se vad dom kan säga.

Nu ska jag skriva vidare, tog en kort paus bara, kände att jag behövde få tänka lite på annat i några minuter.

See ya!

Inga kommentarer: