21 mars 2010

Jag är dålig

Pratade med min syster häromdagen, och hon påpekade snällt att hennes syster blivit dålig på att blogga och jag kan inte mer än att hålla med. Men, det har liksom inte funnits så mycket att skriva om. Leon går på dagis, allt går superbra, förutom den dumma hostan och snoret som rinner. Han fick dessutom feber igår och frossa, så idag har vi varit hos farbror doktorn och fått Bricanyl och näsdroppar, så nu hoppas vi på att det röda i örat hon hittade inte blir värre så han slipper öroninflammation.

Annars har det väl inte hänt något speciellt, har varit skitdålig med träningen, men får väl skylla det på familjeförkylningen, men imorn tänkte jag köra både Pump och Core, så är det nån som vill haka på är det välkommet.

Nu väntar vi på farmor som är påväg och då blir det en kopp kaffe och en nybakad fralla, och sen ska vi nog smaka på kycklingsoppan som puttrar på spisen. Är så svårt att låta bli att köpa kyckling när den är så billig. ;)

Dåså...ett litet inlägg blev det i alla fall. Hade gott!

1 kommentar:

Sys sa...

Åh, vad glad jag blir. En uppdatering. ;-)
Mer behöver det ju inte vara ju...
Kram och krya på min lille "gud"