06 mars 2010

Ljuvliga lördag

Vaknade 8.30 idag, helt utvilad. R och Leon hade varit uppe sen 5.30, så R fick gå och lägga sig igen. Jag och Leon satte på en av hans skivor han har och dansade och sjöng med i sångerna...eller mest jag då, men han försökte i alla fall.
Gårdags kvällen blev hemma. Drack lite vin, ett mycket gott vitt, Eaglehawk....kan rekommenderas till alla som gillar söta, men inte sliskiga viner. Jag satt vid datorn hela kvällen, R har installerat Sims 3, och det är en riktig fara för mig, jag fastnar kan man säga. Så tanken var ju att jag skulle till vitan igår, men när jag spelat ett tag, och klockan visade sig vara halv tolv, så kände jag att det kanske var lite sent att börja göra sig i ordning. Så det blev en kväll hemma, verkligen skönt var det.

Idag kommer R´s bror med familj på besök, jag ska tvätta, och sen vet jag inte, hoppas att någon kanske vill gå ut på "byn", det var ju väldigt länge sen nu, och jag behöver träffa lite vuxna människor ;)

Nu blir det i alla fall kaffe för min del, och snart vaknar Leon och då ska vi nog ut och leka lite i snön innan tvättstugan kallar.

Inga kommentarer: