06 november 2012

Stolpskott

Kom till jobbet idag, glad och förväntansfull. Det sänktes rätt fort. Idag känns det som att vi sågades vid fotknölarna, att vi är misstrodda och att vi tros vara helt inkompetenta. Så det var en lagom förbannad Elin som lämnade jobbet. Är fortfarande skitarg, rent ut sagt, men det gynnar ingen så vi får se om vi kan stå enade i det här, om alla känner likadant så vi kan få våran röst hörd. Vi får se.
Jag är i alla fall ansvarsbefriad på jobbet nu. Den delen jag tyckt har varit roligast och mest kreativ har ryckts ifrån mig, varför vet jag inte, och ingen annan heller. Jag gissar på storhetsvansinne och kontrollbehov.
Jaja, gnäll gnäll nu skiter vi i det och glädjas åt dagens inköp; Halo 4! Nu ska har kastas granater och skjutas med shotgun!
Ha en bra kväll mina vänner, tänd ett ljus och njut av höstmörkret.
Puss

Inga kommentarer: