05 november 2012

Sometimes I wonder

Dagen har varit okej. Har gjort en väldigt god köttfärslimpa, Leon har spelat Wii och badat och duschat. Och där slutar det roliga. Han är i perioden "jag vill inte, jag kan själv"....bråkig helt enkelt. Så huvudvärken är tillbaka och jag längtar faktiskt efter att han somnar så jag kan få lite lugn. Kanske ta ett bad själv, tända lite ljus och lyssna på nåt bra. Imorn blir det träning innan jobbet, sen är det konferens. Har en bra dag imorn, jobbar 4 timmar bara. Det känns kan jag säga att det blev väldigt många timmar på jobbet förra veckan. Det tar liksom ut sin rätt.

I morgon har vi en höjdpunkt, Halo 4 släpps! Som jag längtat :) så jag hoppas vi får tag på ett ex imorn, sen blir det åka av, vem vet jag kanske kör campaign den här gången också.

Nu är det dags att ta 3 djupa andetag, räkna till 10 och försöka vara en pedagogisk mamma.

Hörs mina vänner :)
Puss

Inga kommentarer: