02 november 2012

Några timmar kvar

sen är det äntligen helg. Den är veckan kan gå till historien över trötta veckor. Kommer på mig själv att bara sitta och stirra, inte va med liksom.
Just nu sitter jag i ett väntrum och, tro det eller ej, väntar. Är här på jobb, och den här delen av jobbet är faktiskt bland de tråkigaste. Att bara följa med men inte vara delaktig. Men men, de spelar bra musik i alla fall.
Helgen är rätt oplanerad, ska nog åka och kolla på golv och vitvaror och sånt skoj. Men helgen blir lugn. Jag måste verkligen få slappna av, sova, bara vara. Och jag vill ta mig till gymmet i alla fall en gång under helgen, om nu inte min kära vän förkylningen tar mer plats än den gör idag.
Nä shit, det här sög ju. Får ta tag i nån skvallerblaska och titta på lite bilder tror jag.
Hörs då!
Ta vara på helgen mina hjärtan
Puss

Inga kommentarer: