12 november 2012

Har helgen redan varit?

Så känns det. För min helg har kantats av jobb. Och väl hemma så påbörjade vi renoveringen genom att riva väggen till köket. Var rätt skönt att få avreagera sig på den, både hammare och koben fick agera slagverktyg och väggen....tänker jag inte säga vem det var, men jag har ett par stycken att välja mellan.
Idag har jag och Leon myst hela dagen. Har kollat på film, bakat, städat lite och han, den lilla 3,5-åringen, har spöat mig i Mariokart. Skitunge ;)

Och nu är det sen kväll, R spelar lite Forza, eftersom jag är för trött för att spela ikväll. Och nu har jag 2 dagar kväll + natt framför mig och massa övertid. Men men, man lever bara en gång eller hur var det nu.

Fick även inbjudan till brors 40-års skiva idag och såklart jobbar jag hela den helgen. Men jag hoppas på snälla kollegor. Vi får se.

Förresten, har köpt första julklappen idag :) den är verkligen perfekt! Hoppas bästis blir glad.

Nä dags att packa morgondagens outfit och lägga träningskläderna bredvid sängen för imorn ska det svettas! Massor!

Sov gott mina änglar, jag ska i alla fall försöka....
Puss
Natt natt

Inga kommentarer: