08 november 2010

Veckan som gick och veckan som kommer

Förra veckan gick snabbt. Jag jobbade, för mycket som vanligt, pluggade, för lite som vanligt. Sen blev Leon sjuk på det så tiden räckte inte till till mycket men mina fina föräldrar ställde upp så mycket man kan begära.
Helgen var rätt lugn. Jobbade på lördagen, så i fredags kollade vi på Idol bara, (utan vin) ;). Lördagkvällen var vi först hos R´s bror och firade hans dotter som fyllt 18 år. Och sen åkte vi till min bror och firade L som fyllde 15 år och S som fyllde hemligt ;)
Idag har jag begravt mig i gamla Nationella prov i matte, och jag kan väl hoppas att det jag ska skriva liknar dessa, då ska det nog gå vägen.

Så, nya veckans planer följer:
Måndag; jobba och plugga
Tisdag; Jobba, utvecklingssamtal på dagis, plugga
Onsdag; Jobba och plugga
Torsdag; Jobba och plugga massor
Fredag; Nationellt Prov och sen fira!!!!
Lördag; Bakis?
Söndag; Gissa? Tvätta såklart...kanske träna också.

Sen väntar jag på ett samtal också. Ett samtal av förnyelse. Jag är supernöjd med mina val och vi får väl se vad ni andra tycker. Mer info med det kommer senare.

Nu är det hög tid för att gå och sova så jag har tusen i energi imorn när jag ska till den nya kunden...jösses säger jag bara ;) Utmaning kan man lugnt säga...för hela coachningen.

Sov gott!

Inga kommentarer: