24 november 2010

Skräp...eller nåt

Har varit en kass bloggare rätt länge nu. Sitter på jobbet och tar sats för att skriva en daganteckning. Inget jobbigt, men kunden i fråga är så invecklad så det krävs hög koncentration för att lyckas skriva ner det som är relevant. Men snart så, snart borde jag vara fokuserad nog.
Annars flyter det på. Jag läser religion om kvällarna och umgås med familjen och vänner ibland. Det senare är rät kasst just nu, men det blir bättre.
Hängde med Maria efter lite övertalning i lördags. Vi var på Fabben, som var okej...inte mer. Annars jobbar jag, och pluggar. Njuter av varje stund jag får vara tillsammans med mina kollegor,  vilket inte är så många stunder men de få vi får ska jag ta vara på.

Ikväll blir en lugn kväll. Ska ta mig hem i snöstormen och sen bara vara. Ska justera lite i uppdraget jag ska skicka in och sen bara hänga. Åka förbi Maria och hämta mina grejer från i lördags ska jag också göra.

Helgen blir bra i alla fall tror jag. Det pratas om pepparkaksbak hos mamma och pappa. Och sen är det julmarknad i Sigtuna på söndag som jag är lite sugen på att åka till. Beror i och för sig på vädret. Jag menar, är det som det är idag, så sitter vi mog hemma istället.

Nä nu ska jag mobba Linda lite på jobbet ;) Sen blir det hemgång med stort H!

Inga kommentarer: