16 november 2010

Stolt!

Nu är det klart! Mattekursen är härmed avslutad och det enda jag väntar på är resultatet från provet. Och fick jag lite mer än godkänt där, närmare VG, så får jag VG i kursen...Ka-ching!!!
Men vila för det..ooo-nej. Jag satte direkt igång med nästa kurs, som är religion. Och jag hoppas att jag finner det lika intressant som jag gjorde i gymnasiet...även fast jag fick underkänt då, så var det ändå fascinerande.

Och nu är kroppen så gott som frisk, så imorn bär det av till jobbet och sen kanske till gymmet efter det. Får se hur magen mår, man kanske inte ska rivstarta direkt, men vi får se helt enkelt.

Dagens höjdpunkt idag, var när Leon skulle nattas. Han gick in på sitt rum, släckte lampan och sa: "Gooaaaaatt". Sen fick mamma och pappa varsin kram och puss, med inbyggt smack :)
Mammas sötnos.

Just nu: My life is good! Lite tjockt bara, men det går att ändra på ;)

Inga kommentarer: