03 november 2010

Man får inte säga så!!!

Och det var riktat mot min syster! Här satt jag i lugn och ro på jobbet och käkade lunch och ser ett blogginlägg som heter "Vattnet gick"...vafan syrran!

Men men...vi får vänta på larven ett tag till då ;)

Själv hämtade jag en liten trött och grinig pojk på dagis. Men det var inte som vanligt. Han var annorlunda. Så jag lovade honom film medan vi lagade maten. Eller R lagade maten ;) Sen ville Leon inte äta, inte dricka...ingenting. Så fram med termometern och visst då, 40,2°...stackarn. Vi fick i honom en dos alvedon tillslut och satte igång nästa film och tack och lov sjönk febern och han kunde gå i säng. Nu får vi se vad natten visar. Men det blir inget tandläkarbesök för honom imorn i alla fall. Så det ska jag komma ihåg att boka om innan jag själv beger mig till optikern. Nya glasögon måste beställas för det här går inte längre.

Nu ska jag tvätta bort sminket, varva ner med en påse satsumas och sen bara sova...

Natti natti!

1 kommentar:

sys sa...

F'låt...