10 januari 2010

Trött och skakig

Har spenderat helgen väldigt lugnt och utan planering. Var hos mamma och pappa igår och umgicks med min kära syster och alla barnen. Vi åkte pulka, drack varm choklad och mös mest. Till min stora fasa upptäckte jag att jag GLÖMT MIN MAMMAS FÖDELSEDAG!!! FÖRLÅT MAMMA!! 
Det bjöds i alla fall på både middag och tårta och båda småpojkarna tyckte det var väldigt gott med de små blåbären som låg på tårtan! ;)


Man ska väl kladda lite i alla fall ;)


Sen blev det liksom blåbär överallt! 


Vid 7 bar det av hemåt och när Leon somnat så orkade vi inte göra nånting alls, så det blev en kväll på soffan, slötittandes, orkade inte ens anstränga oss för att kolla på film. Så i säng i bra tid, men då började vi prata....massor, om dåtid, framtid nutid osv. Tror vi släckte lampan runt 4 i morse, så det var skönt att min underbara snälla karl tog morgonen med Leon idag, så jag vaknade av ett kvitter i rummet brevid när  klockan var halv 1. Sen kom farmor på besök och hon var barnvakt medan vi åkte och handlade. Försökte få igång lilla blå men förgäves. Så om nån har ett bilbatteri som står och skräpar så tar jag gärna det. Så klart att allt ska gå sönder när man redan är pank. Lagen om all djävulskap kan man ju lugnt säga.

Men men, nu har jag i alla fall kommit hem från träningen, körde ett nytt pass idag som jag inte alls hade velat köra om jag visste vad det var. Men en kombination av Pilates, Tai Chi och Yoga var det i alla fall. Och nu skakar både armar och ben och jag känner mig som en ny människa. Men imorn blir det det gamla vanliga så man får svettas lite!





Inga kommentarer: