05 januari 2010

The ME-list!

Förlåt Carro, men jag älskade den! Så här kommer en om mig, samma lika frågor, andra svar ;)

Vilken svordom använder du mest? Ja det blir väl en del, men hora är nog ett vanligt förekommande ord….tror jag



Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07,00 varje dag, om inte Leon vaknar innan förstås


Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi, häggvik eller Hemköp.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Alltid vara med!!


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle köpa loss lägenheten, köpa ny bil och antagligen köpa en tomt och bygga hus på.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nä, inte den här veckan ;)


När var senast någon stötte på dig? Oj, nåt miffo på shammen för några veckor sen.


Vad åt du till middag senast? Chili con Carne


Vilka 3 filmer gillar du mest? Oj, Sagan om ringen såklart, The Ugly truth, Seven Pounds. Finns miljoner andra också.


Kan du vissla? Det beror på hur mycket jag anstränger mig ;) Men nåt ljud kommer det alltid :P


Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart! Tecknat äger!! Fortfarande! :)


Äger du några popband t-shirts? Om Winnerbäck räknas, så ja!


När flög du senast? November förra året, från planeringsdagarna i Bratislava.


Pratar du några andra språk? Nja, engelska kan jag ju, tyska förstår jag i alla fall lite av.


Har du gråtit offentligt? Klart, man måste kunna visa sina känslor


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering har jag en, måste bara få motivet att sitta still ;)


Vad har du med dig in på bion? Loka och bilar


Vad har du för väder? -15 grader, snö och isande vind! :(


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Träningslära och medicin


När sov du senast på golvet? Haha, brukar inte göra det, men somnade faktiskt brevid Leons säng förra veckan ;)


Vilken är din favorit drink? Jäger Redbull, farligt gott!.


Vilken är din favorit hudvårdsprodukt? Garnier ansiktskräm, med gurka


Gillar du din boendesituation? Jo den är bra, skulle vilja ha ett hus, men det kommer det med.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på hur väl jag ska fungera, men 4 timmar är väl minsta i alla fall.


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, jag försöker att inte stressa men det är så mycket man vill hinna med, men inte orkar eller vill stressa för.


Vardagssmink du inte kan leva utan? Maxfactor cremepuder, concealer från HM, Ögonbrynspenna från Rimmel och mascara, vilken som egentligen.


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha! Jo det kan man väl säga att jag gjorde ;)


Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ssssssscchhh!! 29


Tror du på liv på andra planeter? Absolut, tror inte alls att vi är de enda som har en egen.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig, lita på flow!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle nog inte betala för det själv, men om någon erbjöd mig skulle jag absolut göra det!


Tycker du om att krama folk? Aaah de e mys!!


Äger du en digitalkamera? Aaah…eller den är ju inte bara min ;)


Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sååååå roligt, Kronprinsessan och Björk! En udda kombination ;)


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på om det var superviktigt, men då ringer i och för sig alltid jag upp istället. Annars är det lugnt.


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.


Vilken är din favoritlåt just nu? Lady Gaga-Bad Romance, tänker bara på Z och T när jag hör den! Love love love!!!


Är du mörkrädd? Jo, lättskrämd snarare.


Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, hjärtat och mitt smittsamma leende ;) Haha!

Inga kommentarer: