12 januari 2010

Taking it easy, with core

Tisdagen har varit väldigt lugn. Leon var på 10 månaderskontroll idag och gick igenom ;) Han har dock blivit förkyld, och sov pass om 2 timmar inatt, och jag har världens bästa sambo som vankade med honom till och från inatt!
Har kört Core för första gången idag. Jag är väldigt glad att det bara var 30 minuter, annars hade jag nog knappt tagit mig hem. Så nu är det bara fredagens träning kvar för veckan, då blir det Afropowerdance! Ska bli riktigt roligt att prova på. Och nästa vecka sätter vårschemat igång så då blir det fler pass att välja mellan :D
Och jag hoppas verkligen att tjejerna kommer igång sen i februari! 
Nu ska jag ta ett bad tänkte jag, mjuka upp alla ansträngda muskler och sen blir det Zelda spelande i sängen tror jag, jobbar lång dag imorn.

Heejrråå!!

1 kommentar:

Sys sa...

Jag tycker du är jätteduktig som kommer iväg utan draghjälp. Har Du klarat det så här länge kommer det gå bra även i fortsättningen - men det är ju klart att det är skojigare när man kan roa sig tillsammans...
Kram från lilla jag...