08 januari 2010

Taking it easy!

Efter att ha varit hemma och varit sjuk ett par dagar nu så är kroppen hungrig efter träning. Så imorn kväll blir det gymmet en sväng så jag får springa av mig lite, sen blir det pass söndag och måndag. Har ett på tisdag som jag vill gå också, får se om R ska träna då, annars kör jag då också. Tror jag börjar bli beroende av det ;)

Idag har vi plockat bort julen, så nu ser det ut som vanligt hemma igen. Annars har det bara varit lugnt.
Imorn ska vi till Sigtuna och hälsa på Leons kusiner!! Och Sys förstås ;) Ska bli roligt att träffa dom igen , det var ganska länge sen nu. Vi tar med oss pulkan och polackerna så får vi se vad vi hittar på under dagen.

Nu ska jag natta den lilla söta Leon, sen får vi se om M och J kanske kommer och spelar lite spel med oss ;) Annars blir det nog film tror jag. Kanske en Narnia 2 :P Hahahahha!!

1 kommentar:

Sys sa...

Ja, ja!!! Polacker till mig :-)