10 juni 2009

What to do?

Jaha...halva veckan har gått, operation imorn och tack skatteverket för att pengarna kom idag! Jag är trött och sliten, vet inte riktigt varför, är bara slut i kroppen, så det kan vara bra att få vila ett par dagar då jag inte kommer kunna bära omkring så mycket på Leon efter operationen.

Skulle vilja komma ut och sjunga lite idag, om jag orkar och om vi får :P

Idag fyller 2 personer i mitt liv år...GRATTIS LINDA OCH GRATTIS NORA!!!

Tror att det är järnbrist jag har, yrslig och trött hela tiden brukar tyda på det..så jag får sätta igång med järnkuren igen, så blir det nog bättre.

Imorn ska jag vara fastande till klockan 15, skönt!! eller inte, jag som brukar vara jättehungrig när jag vaknar, men jag får packa med mig lite yoghurt och banan som jag kan äta snabbt efteråt så jag kan ta mig hem själv, Leon ska vara med Kajsa! :D

Nä ska ta och vila lite medan liten sover så blir det väl OP-update imorn om jag fixar det.

Inga kommentarer: