02 juni 2009

För mycket

Alldeles för många olika saker som bör skrivas ner för att kunna skapa en bra rubrik....

Helgen har varit relativt lugn, och solig framför allt! Har mest bara njutit av vädret och nästan svimmat av värmeslag och vätskebrist, men det blev bra i slutändan.

Igår var jag äntligen hos handkirurgen och fick bekräftat att det blir operation av handled och den lilla "pluppen" på tummen ska bort!! :D

Leon skrattar nog vilken dag som helst..han försöker men det vill sig inte riktigt...men den som väntar på nåt gott...ja ni vet =)

Haha...L frågade igår om jag vill gå med ut på fredag...visst är jag sugen men vafan, är man inte lite gammal för att gå på studentfest...eller är man så gammal som man känner sig, eller gör sig? Vi får se hur det ser ut på fredag, om jag är upplagt för att festa och dansa runt med 19 åringar :P

Annars är jag bara mest avis på M som åker till Turkiet på fredag...men vi har våra 7 veckor att se fram mot och blir det operation där omkring så blir det längre, då kan jag ju va sjukskriven istället för mammaledig ;)

Men nu ska jag fortsätta med min frukost innan liten vaknar och sen ska vi på fika hos Malin i mammagruppen...kan bli trevligt, eller? ;)

1 kommentar:

Dj Adde sa...

Jag jobbar på Fabben om det är dit ni tänkt åka...så kom ner o joina mig :=)