22 juni 2009

Oj oj

En hel vecka har gått sen sista inlägget och man kan nästan tro att jag har haft mycket att göra...men inte då...har bara svårt att hinna med nu när allt tar lite längre tid med handen i bandage...men veckan har varit bra, har spelat lite Ps3 (ja det gick att spela), njutit av Leons långa skrattattacker och sen firat midsommar i dalarna med mina föräldrar och min morfar.

På midsommardagen fick jag säga hejdå till mormor, då vi sänkte ner hennes aska i graven, jag grät, massor, men det var skönt att få vara med och få ett avslut. Jag saknar henne massor, och det känns så konstigt att vara i det där stora huset när hon inte är där, inte höra hennes skratt och känna lukten av hennes underbara bullar. Men hon kommer alltid vara där, och i alla våra hjärtan.

Men nog om det, jag blir så ledsen då, vi har i alla fall fått veta att vi måste skjuta på vår semester 1 vecka, eftersom R är ansvarig för ett projekt som har deadline den 1 juli, så vi får vänta på ledigheten ett tag till, men då kanske solen hinner värma upp vårt land ännu mer så Leon kanske kan få sitt första dopp i sjön i Djupis när vi åker dit.

Imorn ska bandaget av och stygnen ska bort, sen är det bara 1 år kvar innan jag kan skriva handskadeintyget till försäkringsbolaget så jag kan få lite stålars ;)

Nä ni, dags att gå ner till tvättstugan och sen ska R och Leon bada så kanske hans mage blir lite bättre.

Inga kommentarer: