27 juni 2009

Härliga sommar!

Det känns som den är här nu! :D Det är så skönt med sol och humöret går åt ett helt annat håll när sommaren kommer. Har varit ute på morgonpromenad och jag och R har fått salladsnojja....så 3 dagar har vi ätit sallad till middag och lyckats riktigt bra med dom också.

Idag var S förbi på fika med sin lilla son på 2 veckor, han är sååå söt och sååå liten! Tänk att det inte var så länge sen som Leon var så liten, galet vad de växer fort.

R har haft semester sen i onsdags så vi har bara varit, njutit av vädret och av varandra. Livet är bra just nu.

Men ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, skulle vilja träffa lite folk och bara vara, utan barn. Men vi får se vad som händer, har inte pratat med nån än.

Imorn ska R till sin mamma så jag är ensam hela dagen så jag tänkte höra med L eller M vad de ska hitta på för nåt i solen, vi kanske kan leka ;)

Nä, dags för lite sol på balkongen och sen får vi se.

Åsså var det den viktiga födelsedagen idag:

GRATTIS MIN ÄLSKADE ANDREA!!!!! MISS U LOTS!

Inga kommentarer: