08 juni 2009

The weekend is over

Men vilken helg det var!
Var på Fabben i fredags med alla andra 19 åringar...haha..men jag och L hade kul i alla fall, även fast kvällen slutade lite tråkigt, men inget allvarligt, fick mig en lång promenad hem i natten.

Lördagen spenderade vi i sigtuna hos mina föräldrar och söndagen blev där också, mycket mysigt...

Men nu är det dags för semesterplanering tycker jag, det är bara några veckor kvar och R har fortfarande inte fixat med kattvakten och vi har inte bokat nåt helt, så det borde vara dags tycker jag nog.

Men, det som finns att se fram mot denna vecka är väl operationen på torsdag, och sen få spendera hela fredagen med mamma och Leon, annars har jag inget planerat så om nån vill ses så finns jag här...som vanligt...

Idag har jag städat 2 garderober...än så länge har det blivit 1 kasse som ska slängas, men det lär bli fler innan jag är klar, måste ner till förrådet också, det fattas massa skor!! Sen ska jag plocka ut massa kläder från Leon som ska skickas iväg till landet "Far far away" ...det blir en surprise när det kommer ;) My secret of my own

Men så till helgens dåliga! Fotbollen...allvarligt vad är det för fel på att sätta in lite nya spelare istället för de grå och gamla som inte orkar med längre och som inte producerar nåt...nä..jag orkar inte gnälla, jag ska sluta titta istället...men vi får se på onsdag och herr Lagerbäck har lärt sig nåt...

Of I go, dags för lite nudlar!

Inga kommentarer: