27 oktober 2010

Panndunk

Igår somnade jag 19.30. Samtidigt som Leon. Det enda jag gick up för att göra var att borsta tänderna, annars sov jag gott till 7 imorse. Nu sitter jag här, med världens huvudvärk men försöker bota med kaffe och alvedon.
Dagen består av renskrivning av uppdrag 2 och sen kvällsjobb. Sen ska jag och R nog sätta oss och försöka lösa sista uppgiften på uppdraget innan jag skickar in det. Jag känner att det går ganska bra nu, ska försöka hitta några nationella prov på nätet så jag kan träna ordentligt innan jag skriver själv.

Annars är veckan rätt tråkig. Har absolut inga planer, men det är bra det också ibland. Hoppas på att A tittar förbi på torsdag. Det var ju väldigt länge sen nu. Vi e dåliga ;)

Sen längtar jag till, när det nu blir, när jag ska bli moster igen! Börjar bli dags snart! Jääj!

1 kommentar:

Sys sa...

Nja, snart och snart...
Med mina odds lär det väl dröja sex veckor till innan den "pluppar" ut...