13 oktober 2010

Arbetsmoral är bra?

Den här veckan r snart slut...tack och lov. Jag har jobbat alldeles för mycket övertid den här veckan för mitt eget bästa. Men eftersom ingen annan verkar ta tag i det som ska göras så gör jag det. Och om jag inte vet att det blir gjort så gnager det i mig tills det är klart...så nu är allt klart...1 kvar, men den lämnar jag som ett test mest...för att se om någon annan bryr sig tillräckligt för att ta tag i det.

Så imorn är det jag som går hem med gott samvete och tar helg. Den ska tillbringas med mina kära gröna bok.....mindre kul men ett, som jag sa till R, "onödigt ont vetande" som måste göras.
Just nu längtar jag till nästa höst, när jag kan sätta mig i skolbänken igen, starta ett nytt kapitel i mitt liv, och kanske, kanske, hitta det jag verkligen vill. Fast det är så mycket jag vill, men det mesta strävar åt samma håll, så jag hoppas att jag blir nöjd med slutresultatet.

Nu ska jag duscha i alla fall, sen blir det sängen så jag orkar med pratkvarnen imorn ;)
Sen vill jag träna imorn, ska du med Maria?

Inga kommentarer: