08 oktober 2010

Friday morning

Har ganska nyss stigit upp. Veckan har varit fullspäckad med jobb, massa sjuka och det morlar ett kaos i bakgrunden. Måste i alla fall skriva att L gör ett kanonjobb, M måste bara släppa taget om precis allt. Delegera....
Idag ska jag sitta med matten hela dagen. Har slarvat i veckan så idag blir det att ta igen det. Sen blir det jobb imorn och kvällen ska nog spenderas i myshetens tecken. Jag och Leon är ensamma hemma, så vi ska kolla på film och äta glass :)
Hade gärna hängt på M o co till stan men men, så blir det ibland...

Känns som att allt legat på is hela veckan, går som i en dimma och bara väntar, men jag vet inte på vad riktigt. Kanske kommer på det senare.

Tänkte avsluta inlägget med ett filmtips:
How to train your Dragon. Jag var helt säker på att detta än en gång var en barnfilm utan intresse, men så var inte fallet. Både jag och R är faktiskt överens om att att det är sällan det kommer en så bra film. Den är bara 90 minuter, och utnyttjar varje sekund av det. Plus att draken är söt;)

Nu blir det fredagsstart med ett avsnitt av Greys, kaffe och mackor...sen kör vi hela dagen!

Inga kommentarer: