23 juni 2010

Camping & Astma

Igår var vi och köpte tält...ett stort tält. Det är för 6 pers, 2 separata rum. Så Leon får eget rum på semestern också. :) Jag spenderade gårdagskvällen med att kolla olika campingar på härliga öland. Som det ser ut, så kanske det blir en helt ny camping som vi aldrig varit på, den var billigast. Nackdelen är att den ligger på västra sidan, så jag måste kolla upp hur stranden ser ut osv. Men det blir nog nåt i alla fall. Så nu ska jag kolla med Z om han vill vara katt/lägenhetsvakt hela vår semester. Hoppas hoppas. ;) Om ingen annan vill förstås :P



JO, så var vi ju hos läkaren igår, och visst. Leon har ansträngningsastma :( Så vi var och hämtade ut diverse inhalatorer och andra mediciner. Så nu måste vi lära oss hur alla funkar och få Leon att inte bli rädd när han ska ta dom. Det blir ett äventyr i sig. Vi hoppas mest på att det kommer gå över, och att det inte kommer vara såhär för honom hela livet. Största förändringen för mig är att jag måste sluta röka, och den här gången finns inga undanflykter. Så midsommar blir första helgen som rökfri!

Idag börjar jag jobba klockan 13 så jag ska nog sätta mig i solen på gården och njuta på förmiddagen. Sen jobbar jag till klockan 21. Vilket suger, men ibland är det så.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fixa lite mackor och kolla på nyheterna.

Inga kommentarer: